Termeni si conditii

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de produse de catre S.C.ROSARTORIA IMPEX SRL, in calitate de Vanzator, prin intermediul magazinului www.ropescar.ro catre Cumparator.

VANZATOR - Societatea Comerciala ROSARTORIA IMPEX SRL , cu sediul in Bucuresti, B-dul.Bucurestii Noi, Nr. 164, Sector1, Nr. Reg. Com. J 40/4091/1995, CUI RO 7614326 , Cont:  RO11 BTRL 0480 1202 A720 55XX, Banca Transilvania - Suc.Piata Chibrit.
CUMPARATOR - persoana fizica sau juridica, care emite o comanda online din site,pe mail, fax sau telefonic prin intermediul www.ropescar.ro

GARANTII

S.C.Rosartoria Impex srl, in calitate de vanzator prin intermediul magazinului sau online : www.ropescar.ro, respecta legile in vigoare care reglementeaza sistemul de conformitate si garantie al produselor.

1. Conditiile de garantie ale S.C.Rosartoria Impex srl sunt in conformitate cu Ordonanta de guvern nr.130/2000 republicata in 2008 cu privire la protectia consumatorului si executarea contractelor la distanta si anume :

"Consumatorul ( Cumparatorul ) are dreptul legal de a i se returna banii integral in termen de 14 zile lucratoare din momentul achizitiei. Consumatorul ( Cumparatorul ) are dreptul sa notifice in scris Comerciantul ( Vanzatorul ) ca renunta la cumparare,fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare, de la primirea produsului."

Aceasta inseamna ca daca v-ati razgandit asupra cumpararii unui produs, il puteti returna personal sau prin colet in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii. Data primirii se considera data consemnata pe documentul (factura,chitanta,bon fiscal) emis dvs. de  catre noi ( vanzator), curier sau posta. La returnare trebuie sa puneti in colet si o copie a acestui document care va atesta incadrarea in cele 14 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceleasi conditii ca in momentul cumpararii/primirii : fara urme de folosinta,lovire,uzura,etc.

Returnarea trebuie obligatoriu insotita de o cerere scrisa si semnata, in care mentionati ca doriti anularea cumpararii si solicitati returnarea banilor.

Dupa primirea coletului de catre noi ( vanzator ) si constatarea starii de produs nou, nefolosit, vanzarea se va anula si veti primi banii inapoi acasa sau in banca.

Dupa expirarea celor 14 zile se considera ca produsul respecta standardele specificate de catre producator.

Exceptie fac produsele personalizate, consumabile, precum si cele care se pot degrada ori deteriora rapid, care nu beneficiaza de garantie.

2. Pe langa garantia de14 zile lucratoare prevazuta de lege, in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acesta garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Produselor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 30 de zile de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie. Garantia acopera gratuit orice defectiune fizica constatata in urma utilizarii normale a produselor, fara urme de bruscare sau lovire, soc termic, oxidare sau urme de apa, lichide in interiorul produselor electronice. Prin utilizare normala se intelege utilizarea conform specificatiilor sau manualului de instructiuni. Procedurile de service neautorizate de catre S.C.Rosartoria Impex srl conduc automat la pierderea garantiei.

Pentru constatarea problemelor ce pot apare in perioada de garantie, produsul trebuie returnat la noi ( vanzator ) personal sau prin curier ( Fancourier / Urgent Curier ). Produsul trebuie insotit de catre certificatul de garantie, copie dupa factura si o scurta descriere semnata de catre dvs. in care sa mentionati problemele constatate.

Dupa primirea produsului vom analiza problema semnalata de catre dvs. si va vom contacta in cel mai scurt timp pentru a va face cunoscut rezultatul si decizia noastra. Daca este necesara returnarea banilor o vom face prin curier sau transfer bancar. Pentru reparatii sau inlocuire produs va vom contacta pentru a stabili modalitatea de livrare.

3. Conform art. 7 / O.G 130/2000 costurile de expediere a produselor catre noi ( vanzator ) sunt in sarcina cumparatorului. Daca se constata necesitatea inlocuirii sau repararii produsului in conditiile garantiei, taxele de expediere de la noi ( vanzator ) catre dvs. ( cumparator ), vor fii suportate de catre noi.